donderdag, april 02, 2009

Pf...

Morgen interview ik - onderandere - P.F. Thomése. Over - onderandere - zijn boek J. Kessels: the novel. En misschien ook wel over zijn vorige, Vladiwostok!(*) Op zijn webpagina staat een interview uitgeschreven.
Kunt u voor het gemak misschien in één woord samenvatten waar Vladiwostok! over gaat?
-Onverschilligheid.
Punt uit?
-Punt uit.

Morgen dus.

(*) Het uitroepteken hoort bij de titel van het boek, dat dus Vladiwostok! heet. Dat stelt ons voor een interpunktieprobleem. Ik had moeten schrijven: Over - onderandere - zijn boek Vladiwostok!. Maar dat ziet er raar uit. Het wordt nog raarder als ik van mijn probleem een vraag maak. Had ik moeten schrijven ...zijn boek Vladiwostok!.?

Het schiet niet op met de voorbereiding van die interviews van morgen.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Skender said...

Hmm, ik zou de titel tussen aanhalingstekens zetten. Dan lijkt het me duidelijk dat dat uitroepteken bij de titel hoort. Maar Misschien moet je bij je collega's van deredactie.be eens vragen hoe zij dat doen met "Groen!"?

02 april, 2009 12:12  
Blogger d.s. said...

Hij was bij de geboorte klein ?
En paars ?

02 april, 2009 12:30  

Een reactie posten

<< Home