woensdag, juni 11, 2008

Ziek

Daarnet koffie gedronken. Het was al twee dagen thee. Als ik thee drink ben ik ziek.

Maandag slecht opgestaan, maar toch gaan werken. 's Avonds zonder stem radio gemaakt. En allerlei telfouten gemaakt. Radio is tellen. In het zestigdelig stelsel bovendien, dat lukt niet met een koortsige kop. Tellen is moeilijker dan interviewen.

Dinsdag nog slechter opgestaan. Getwijfeld over werken of niet werken. Toch naar Brussel gereden. Ik weet niet wat het is, maar toegeven dat ik ziek ben valt me zwaar. Na twee uur Brussel toch maar toegegeven dat ik ziek was en weer naar huis gesukkeld. Dokter. Languit op sofa. DVD'tje ingestoken. Niet naar gekeken, geslapen. 's Avonds naar Flip geluisterd en gedacht ik moet straks "Dank u Flip" smssen. Vergeten "Dank u Flip" te smssen.

Woensdag. Vrije dag, ook als ik niet ziek ben. Nog een beetje zweterig. Nog een beetje kuchig. Seffes Tom Boonen op TV. En daarna dat DVD'tje en die stapel boeken en de kranten. Ik denk dat ik er stillekesaan door geraak. Koffie.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Phuh! Dat wint een prijs en kan dan het succes niet aan! >;-)

11 juni, 2008 13:16  
Anonymous Anoniem said...

pas op voor de niet fans,zoals die vna tom boonen
gelukkig kunnen we nog terugvallen op sociaal stelsel en vrienden zoals flip en dan nog vergeten te smssen,toch een beetje "shame on you"
het ware trouwens weer twee goeie uitzendingen van flip >;)

groenten luc

11 juni, 2008 15:08  
Blogger Henri Menheere said...

hmm veel sterkte!!!

12 juni, 2008 13:56  

Een reactie posten

<< Home