donderdag, juni 05, 2008

Sensoa

Een blogpostje voor het goede doel. Als ze bij Sensoa met hun handen in het schaamhaar zitten, dan strijk ik over mijn hart. Sensoa is het Vlaams Service- en Expertisecentrum rond Seksuele Gezondheid en HIV en zou dus eigenlijk VSESGH moeten heten. Ilse Vandevelde heeft me een mailtje gestuurd.
Beste Koen, we zitten hier bij Sensoa een beetje met de handen in het haar. We zijn op zoek naar jongvolwassenen, maar we krijgen weinig respons op onze oproep. Vandaar mijn vraag: Zou jij het zien zitten om onderstaande oproep via je blog te lanceren?

Ben je tussen 20 en 30 jaar, hetero, en seksueel actief? Dan wil Sensoa jou aan het woord laten. Om initiatieven uit te werken voor jongvolwassenen rond seksualiteit, organiseren we groepsgesprekken over seksuele ervaringen en seksualiteitsbeleving. We garanderen volledige anonimiteit bij de verwerking van de gegevens. De gesprekken vinden plaats op avonden in juni en juli, zowel in Gent als in Antwerpen. Iedere deelnemer ontvangt een bioscoopcheque. Informatie krijg je via ilse.vandevelde@sensoa.be
't Is graag gedaan, Ilse. Maareuh, goede doelen, we gaan daar geen gewoonte van maken.

-Update- Pietel heeft dezelfde mail gekregen, zie ik. En hij heeft niét aan Ilses tekst geprutst. Ik wel, ik kon het niet laten.

-UpUpdate- En Michel. Iedereen?

Labels:

6 Comments:

Blogger Geert Simonis said...

En ik maar denken dat sensoa die crappy koffiedingen waren.

05 juni, 2008 11:39  
Anonymous Anoniem said...

Die koffiedingen van 'Sensoa' kunnen ook wel eens druppelen-druipen...vandaar misschien de verwarring???

05 juni, 2008 12:17  
Anonymous Anoniem said...

Yup, iedereen, zelfs ik. Dit is wellicht de twintigste keer dat ik het tegenkom.

05 juni, 2008 13:18  
Anonymous Anoniem said...

Wel potverdorie, iemand heeft mijn oude nick gejat!

't Is niet omdat ik hem voorlopig niet meer gebruik, dat hij van jou is, hè!

Tsss, waar gaat dat naartoe!

05 juni, 2008 22:19  
Anonymous Anoniem said...

Och , vroeger noemden ze mij ook Fillet ! Ge moet dus niet vragen waar het allemaal naartoe is gegaan.

05 juni, 2008 22:53  
Anonymous Anoniem said...

ge gaat mij toch niet vertellen dat ze bij senseo weten dat ik een ouw vlaai ben! niks gehad. niks om mee te lachen.

07 juni, 2008 20:42  

Een reactie posten

<< Home