maandag, januari 07, 2008

Oud


Fascinerende serie foto's van versleten mensen. Er zijn wereldwijd naar schatting een kwart miljoen eeuwelingen in leven.

Als de Geest uit de Wonderlamp u ooit een wens laat doen en u overweegt het eeuwige leven te vragen, vergeet er de eeuwige jeugd dan niet bij te wensen.

Pete Townsend zou er als hiernaast kunnen gaan uitzien als hij het geluk van blijven leven heeft. Echter, vergist u niet vrienden, deze geportretteerde is nog niet halfweg de honderd. Grapje van de fotograaf?

Labels:

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

nog een geluk van je uitleg
ik dacht dat het hier ging om
MICHEL DAERDEN,na de laatste verkiezingen
LV

07 januari, 2008 09:51  
Anonymous Anoniem said...

of de klokkenluider van de notre dame

07 januari, 2008 21:37  
Anonymous Anoniem said...

Koen , ik heb helemaal geen toestemming gegeven om mijn pasfoto op je blog te plaatsen!

08 januari, 2008 09:14  
Anonymous Anoniem said...

En toch vindt ik dit zeer mooie foto's! Hopelijk wordt ik net zo oud...

08 januari, 2008 13:21  
Blogger Marc Ogiers said...

Jij staat gewoon fris en gewassen te blinken tussen de vier koppen op de nieuwe nieuwssite van de vrt! Proficiat daarvoor!
Goed gevoel?

08 januari, 2008 15:39  
Anonymous Anoniem said...

Karakter ! Doet me overigens denken aan de foto die één of ander gevelvernieuwer ophangt op de stellingen. Saey of zoiets. Maar ontzettend mooi.

08 januari, 2008 20:17  
Anonymous Anoniem said...

van "karakter"-koppen gesproken ...
In elk geval een hele sterke reeks!

11 januari, 2008 17:24  

Een reactie posten

<< Home