zaterdag, oktober 06, 2007

De mannen van de bareel


Soms belt een gast af. Of soms vind je zelfs helemaal geen gast. Soms vindt de taxichauffeur die je naar je gast toestuurt je gast niet. Soms verdwaalt een gast in het doolhof dat VRT heet. Soms loopt alles mis. Soms denk je klotejob. Soms denk je was ik maar de man van de bareel: vriendelijk knikken en met een druk op de knop de mensen binnenlaten.

En dan valt de puzzel toch weer netjes in elkaar. Als bij wonder, de radiogoden waren ons weer genadig. Dan rij je onder een heerlijk herfstzonnetje de parkeergarage uit, opnieuw langs de mannen van de bareel. Vriendelijk knikkend.

Fijne job.

Labels: ,

1 Comments:

Blogger sixlog said...

Nou Koen ik heb een zeepblok vanop de markt waarmee ik de hardnekkigste verkleuringen en vlekken uit alles vandaan krijg. Je mag hem effe lenen koenen want met die zonnebloem of olijfolie wordt het na het verzuipen verdrinken,
`

serieus

Gerrit Six

ik geloofde er natuurlijk ook niet in maar die zeep blijkt van een zeepboom te komen en verdomd als het niet waar is: het werkt...dus ...je hebt mijn gsmniummer nog. Ik kan dat blokje wel een paar dagen missen maar niet langer.

06 oktober, 2007 19:35  

Een reactie posten

<< Home