dinsdag, september 11, 2007

Ondertussen in de Volkskrant

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Intussen heeft Rudy Aernoudts, die zowel voor een Vlaamse als een Waalse minister van economie gewerkt heeft, becijferd hoeveel de klucht "Het einde van België" ons finaal zal kosten.
Staat in de Humo met nog een ongehoorde mening van een Franstalige prof.
Het zijn cijfers om even bij na te denken en... een scheiding vlug te vergeten.

Zoals Jan Mulder naar aanleiding van Standard-Brugge ooit schreef: België is 1 van de weinige landen, waar je in eigen land een internationale match kunt spelen.

= houden zo!

bpidunhv: Brussel-Halle-Vilvoorde zit erin.

11 september, 2007 13:57  
Blogger Kaat said...

Sterk bezig vandaag! Andere dagen zal dit ongetwijfeld ook wel het geval zijn, maar dan hoor ik het niet. Vandaag staat toevallig de radio op in plaats van de televisie.

11 september, 2007 19:26  
Anonymous Anoniem said...

Ik geloof niet in een barstend België.

Mocht het toch nog zo ver komen, dan zal ik dat betreuren - maar het is niet zo dat ik er mijn rust voor ga laten.

11 september, 2007 20:13  
Anonymous Anoniem said...

Ook nuttige lectuur:
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=C01H3DC5

Aridbq: Arid was dat geen popgroep?

12 september, 2007 07:43  
Blogger S10 said...

*grijns*

nonevent!
(heel het communautaire circus trouwens, volgens mij. Hoe kan je nu willen opgaan in een groot europa als je nog niet kan overeen komen met je landgenoot. Utter bollocks)

13 september, 2007 10:54  

Een reactie posten

<< Home