maandag, april 09, 2007

Drie keer

Vorige donderdag heb ik langs het Scheveningse strand getraind. Tegen de wind in heen, met wind in de rug terug, langs het schuimstreepje dat aangeeft tot waar de golven komen. 45 minuten genieten.

Zaterdag ging het moeizaam. Er zijn zo van die dagen. Het leek alsof mijn voeten aan de wereld plakten, gelukkig moest ik maar 35'.

En gisteren, zondag, ging het weer vanzelf: 66 minuten, verdeeld in vier blokjes van een kwartier en eentje van zes, telkens met drie minuten rust. Je houdt daar een dag later een prettige stijfheid in je spieren aan over. Je voelt dat je lijf gewerkt heeft en dat is in orde. Al is gewoon voor de televisie hangen en paaseieren eten ook prettig.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Genieten!!Ik begrijp U tenvolle,Koen.Naarmate U langere afstanden loopt zal dat gevoel meer en meer de bovenhand halen.Niet de kwaliteit van de training telt maar de kwantiteit en langzaam naar de top toe.Loop steeds op onverharde wegen en laat U vergezellen door Uw fietsende kinderen zodat er kan gebabbeld worden.Op deze wijze ontdekt U verborgen geneugtens van het leven.
mj

09 april, 2007 19:19  
Blogger Kaat said...

En willen je knieën dan graag 45minuten mee?! Die van mij willen alvast na 5minuten al ter plekke blijven staan, beter gezegd: ze willen dan dat mijn benen mogen liggen. Aargghh

p.s. nog nieuws over radio1 hervormingen? tot wanneer blijf je wilde geruchten in de ether sturen? leuke uitzending trouwens vandaag!

10 april, 2007 11:58  
Blogger koen fillet said...

@Kaat. Mijn knieën doen wat knieën worden verondersteld te doen. Geen pijn.
Wat de hervorming van Radio 1 betreft: alles verandert op maandag 3 september, dus Wilde Geruchten loopt nog tot eind juni. In juli en augustus is er een zomerprogramma.
Ik wou dat ik wist wat er in september gaat gebeuren maar er moeten nog een paar knopen doorgehakt worden. De puzzel past nog niet helemaal. En als hij wel pastte, zou ik er weinig over mogen vertellen.

10 april, 2007 12:38  

Een reactie posten

<< Home