zondag, april 22, 2007

Amai, pfft.

...ik voel mij alsof ik zeventig minuten gelopen heb.

Paul laat me geregeld een uur en langer lopen, maar dat is dan in blokjes van tien, vijftien of twintig minuten, onderbroken door drie minuten wandelen. Vandaag zeventig ononderbroken minuten.

Psychologisch is dat helemaal anders. Ik was al 35' onderweg voor ik op mijn horloge keek. Als je een blokje van tien minuten loopt, denk je na vier minuten al "amai, gaat dat hier nog lang duren".

Moe aangekomen, in het volle besef dat de twintig kilometer van Brussel bijna twee keer zo lang zullen zijn.

Labels: ,

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

R.E.S.P.E.C.T.

En dat meen ik keihard. :)

22 april, 2007 22:50  
Anonymous Anoniem said...

Psychologisch was het vandaag ook heel erg moeilijk... En dan ga ik nog maar voor de 10 km van Straatsburg. 't zal wel in de lucht gehangen hebben!

22 april, 2007 23:18  
Blogger Dave Vervenne said...

Gisteren eerst 5km-gedeelte van de aflossingmarathon en daarna de 10 Miles gelopen (totaal 21km) en inderdaad Koen, ik besef nu ook dat 20km geen lachertje is. Maar ik ga het op 27 mei toch proberen. Nog veel succes met je verdere voorbereiding!

23 april, 2007 15:19  
Anonymous Anoniem said...

Het wordt een makkie daar in Brussel. De adrenaline stroomt dan door je lijf en je zal pas na 2u voor 't eerst op je watch kijken en dan ben je er al!

23 april, 2007 15:49  
Anonymous Anoniem said...

beste koendoe het niet voor de media
als je het doet doe het voor jezelf
we doen al genoeg dinges voor een ander
weet je wat ik de laatste jaren wil doen
RUSTEN
als je iets wilt doen doe het dan voor jezelf
als je jezelf niet respecteert respecter je een ander niet
sorry met al die HYPE'S
maar de uitleg is te lang en het respons komt toch niet
maar daar heb je voorlopig niet de oren naar denk ik
luister naar jezelf en .........
enfin
vele groeten
LV

23 april, 2007 16:31  
Blogger Unknown said...

Er is één groot verschil als je die 20 kilometer van Brussel zal lopen: je zal niet alleen zijn. Er loopt heel wat volk mee en er zal ook volk langs de kant staan om aan te moedigen. Geloof me: een groot verschil.
vriendelijke groeten

23 april, 2007 20:11  
Blogger kris said...

je geeft hier -al dan niet onbewust- de indruk dat die 'blokjes' een serieus blok aan je been zijn. Vreemde vrijetijdsbesteding. Is er in Kruibeke geen sm clubke? Paul is waarschijnlijk al lid :-)

23 april, 2007 22:50  

Een reactie posten

<< Home