zondag, maart 18, 2007

Vent!

Zestig minuten gelopen en niet nat geworden. Toch niet van regen of sneeuw, wel van het zweet. Voor alle veiligheid iPod in een diepvrieszakske gestoken. Wil u weten wat er langs mijn oren is geshuffeld tijdens het lopen?

-Time to kill, The Band
-Roots of dub, King Tubby
-Civilization, The Andrews Sisters
-Obvious five believers, Bob Dylan
-The same thing could happen to you, Lazy Lester
-Waltz of the angels, Peter Case
-Big Chief Blues, Furry Lewis
-Fall on me, REM
-The barring of the door, The Silly Sisters
-Whistle for the choir, The Fratellis
-Wooden nickles, Eels
-Got to let you know, INXS
-Scrub me mama, with a boogie beat, Will Bradley
-If I needed someone, The Beatles
-Leave my girl alone, Stevie Ray Vaughan
-I heard it through the grapevine, Gladys Knight
-Coconut, Harry Nilsson
-Crosstown traffic, Jimi Hendrix
-Down to the valley, Little Axe

Gewoon mijn iPod op shuffle, zou dat geen schoon Radio 1 programma opleveren?

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Probeer last.fm eens uit... Goed om bij te houden waar je regelmatig naar luistert en aanraders te ontdekken.
Het Radiofonisch Instituut kan je in de wandelgangen van het werk wel op de hoogte brengen ;-)

18 maart, 2007 22:55  
Blogger Kaat said...

Ik hou het voorlopig op lopen met Evy (als ik ze niet vergeet te downloaden natuurlijk). Maar de shuffle zou wel een interessant programma'tje kunnen opleveren. Doet me denken aan de lijst "zelden gespeeld", die ook voor allerhande verrassingen kan zorgen. Wordt de shuffle overigens 's nachts niet al gebruikt?!

19 maart, 2007 16:09  
Blogger Mike said...

Diepvrieszakje ?? Vanaf afgelopen weekend (mag) moet je hierop ook al taksen betalen ;-)) Waar moeten wij lopers dan onze mp3 speler wegstoppen. In een brooddoos ?

19 maart, 2007 19:09  
Anonymous Anoniem said...

2 mogelijkheden: vervang de selector door jouww ipod, en shuffelen maar, Of doe toch maar dat muziekprogramma vanaf september. of mag ik dat hier niet kwijt?

19 maart, 2007 22:40  

Een reactie posten

<< Home