zaterdag, maart 17, 2007

Ik heb ja gezegd


Hey Koen, mijn naam is Jeroen De Cock en ik ben een 24-jarige informaticus. Ik ben ook de organisator van een uit de hand gelopen zondagnamiddag-initiatiefje: de Bwards. Ondertussen groeien de B(loga)wards uit tot een avondvullend evenement in HETPALEIS.

Momenteel zijn we nog op zoek naar een bekende blogger die de hoofd-award wil en kan uitreiken. Heb jij op vrijdag 23 maart 2007 rond 21.30u tijd en zin om de beste blog (volgens het vlaamse bloglezerspubliek) uit te reiken? Het zou erg fijn zijn, moest één van de actiefste en bekendste Vlaamse bloggers dit doen... Jeroen.

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Fijn!

Als jij jouw loperskuiten toont dan toon ik de mijne, Koen. :)

17 maart, 2007 19:22  
Blogger Michel said...

That Koen Fillet, he's a Mensch. :)

18 maart, 2007 00:07  
Anonymous Anoniem said...

Ik dacht voor de wet en voor de kerk.

19 maart, 2007 09:45  
Anonymous Anoniem said...

1 van de beste blogs vind ik die van Milow (op de standaard-website)

moet je echt eens bekijken
over het leven van 'een muzikant'.
maar vooral interessant omdat hij ook over de negatieve kanten van het vak durft schrijven... (bijvoorbeeld over zijn optreden bij Debby en Nancy, hoe dat niet helemaal liep zoals hij wou)

check it out:
http://standaard.typepad.com/off_the_record/

19 maart, 2007 21:12  
Anonymous Anoniem said...

Als dat niet fijn van u is!

23 maart, 2007 14:54  
Anonymous Anoniem said...

en ik gisterenavond op de bwards maar denken van 'waar ken dieje mens toch ergens van?!
Leuk dat je er ook was.

24 maart, 2007 14:51  

Een reactie posten

<< Home