zondag, februari 25, 2007

Fout gepland

Ik had deze week eigenlijk vier keer moeten lopen, telkens met een looploze dag ertussen. Ik heb daar niet diep genoeg over nagedacht, ik kan niet anders dan Paul zijn schema met voeten treden.


Gisteren, zaterdag, heb ik een half uur gelopen, dat was mijn derde training. Ik heb dus twee mogelijkheden: ofwel loop ik vandaag mijn vierde training, zonder looploze tussendag. Ofwel hou ik het deze week bij drie trainingen.

In het eerste geval recupereer ik te weinig, in het tweede train ik te weinig.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

HE kijk .. een handgeschreve trainingslog .. net zoals vroeger :-)
Ik ben jaloers: ik sukkel met een hernia en dan is lopen verboden. En ik had nog zo gehoopt om eindelijk Brussel eens te kunnen lopen... Nu ja.. afwachten of de inspuitingen helpen, en misschien geraak ik dan toch nog op tijd klaargetraind ...

25 februari, 2007 19:09  
Anonymous Anoniem said...

vier trainingen met telkens een loopvrije dag ertussen in 1 week... maar... een week bestaat toch maar uit 7 dagen.. dus dat gaat toch niet?

26 februari, 2007 15:39  
Blogger koen fillet said...

@anonymous. Jawel hoor. Ik had op maandag moeten beginnen, en dan had ik op zondag mijn vierde training kunnen lopen.

26 februari, 2007 21:40  

Een reactie posten

<< Home