zaterdag, januari 27, 2007

Flink

Maar net niet flink genoeg. De opdracht was drie keer lopen en één keer fietsen deze week. Ik heb twee keer gelopen en nul keer gefietst.

Maar er rest me nog een zondag. Morgen fiets ik naar de dichtsbijzijnde Albert Heyn. Ja, dat is in het buitenland. De derde loopsessie zal voor maandag zijn, want ik moet tussen twee trainingen een loopvrije dag respecteren, anders gaat het ter kniehoogte mis. Ik zit dus niet helemaal op schema, maar het scheelt echt niet veel.

Het trainingspakket voor volgende week: ma 20' lopen, wo 20' lopen, vr 15' lopen, zo 25' lopen, en op di of do met de fiets van Brussel naar huis.

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Koen toch! De basisregel om overbelasting te vermijden: nooit een gemiste training proberen in te halen!

28 januari, 2007 10:00  
Anonymous Anoniem said...

als ge "de 20" wil lopen, zal er toch iets intensiefer moeten getraind worden.

29 januari, 2007 06:24  
Blogger kris said...

zet es Robert Long op je Ipod; Flink zijn, even flink zijn... of toe maar jongens enzv., kom je van in vorm.

30 januari, 2007 22:02  
Anonymous Anoniem said...

@ anakin

De 20 km van Brussel is toch pas over 4 maand? Tijd genoeg dus nog om intensief beginnen te trainen!

30 januari, 2007 23:29  

Een reactie posten

<< Home