zondag, januari 14, 2007

Exboom


Gisterenavond het laatste nieuwjaarsfeest, dus daarstraks de kerstboom afgebroken.

Eigenlijk nog een tikje te vroeg want er lagen nog twee pakjes onder. Eentje voor i, we waren daar op oudjaar en we hadden een wasmand vol cadeautjes mee, maar het geschenk voor de gastvrouw waren we thuis vergeten. En nog iets voor w, mijn petekind waar ik geen familiale band mee heb, dus daar organiseren we elk jaar een heel laat nieuwjaarsfeest voor, een te-laat-om-de-kerstboom-te-laten-staan-nieuwjaarsfeest. Zo tegen Pasen zullen we uitgenieuwjaard zijn.

Labels:

3 Comments:

Blogger Jan said...

Hoi Koen,

Leuk jouw kerstboom zo te zien! Vorig jaar hebben wij onze kerstboom op eenzelfde manier van zijn eer ontdaan. Nu te zien dat wij niet de enigen zijn die tot zoiets in staat zijn, doet ontzettend veel deugd!
Dit jaar hebben we onze boom geschonken aan familie. Zij hadden nog een plaatsje over in de tuin.

14 januari, 2007 21:56  
Blogger jana said...

w. zal blij zijn met zo'n 'pasig' pakje... troost je wij waren dat van s. vergeten geven, en wel op de 1e januari,

jana

15 januari, 2007 22:15  
Anonymous Anoniem said...

Fijn dat ik dat nu weet want ik heb nog geen tekst voor mijn nieuwjaarsbrief en ijgenlijk ook mijn nieuwjaarsbrief zelf niet maar nu heb ik tot pase de tijd.

19 januari, 2007 21:10  

Een reactie posten

<< Home