zondag, januari 14, 2007

Eens trainer altijd trainer

Paul Van den Bosch laat me niet losch. Hij belde daarstraks omdat hij gelezen had dat mijn knie in orde is. Ik vertelde hem dat ik van plan was om vanavond nog eens een half uurtje te gaan lopen en hij vond dat een bijzonder slecht idee. Teveel. Een kwartiertje zal volstaan.

Zal ik je een trainingsschemaatje doorsturen, Koen? Ik had het hem niet durven vragen, maar hij stelde het zelf voor. Zonder schema lopen is lastig, heb ik de voorbije dagen gemerkt. Als het dan regent loop je niƩt. Het is een volle week geleden dat ik mijn loopschoenen nog heb aangehad. Dus ja, Paul, ja, dankjewel.

Dat schema is ondertussen binnen: deze week drie keer 15' lopen, met telkens een looploze dag ertussen; volgende week twee keer 20' en een keer 15'; de week daarna 20, 15 en 25'. En elke week een keer van Brussel naar huis fietsen of iets van die strekking.

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

@koen
beste koen
ik zou mij toch zeer goed houden aan het schema dat je kreeg.
en toch sta ik sceptisch tegenover dat "runners-idea",steeds meer krijg ik mensen binnen met letsels veroorzaakt door het lopen zelfs met begeleiding.
ik zou het zo niet weten,voel je er goed bij of is het een hype?
ik denk dat er andere sporten zijn die veel minder belastend zijn voor het spieren gewrichtsstelsel.
maar ja ieder zijn gading en goesting.
onthou 1 ding luister altijd naar je lichaam en doe geen roofbouw op je lichaam.
met gemeende groeten
LV

15 januari, 2007 09:21  
Anonymous Anoniem said...

Dag Koen,

Sorry dat ik hier een berichtje post dat niets met je post te maken heeft, maar ik wilde je gewoon dit vertellen:

Wat heb jij een leuk programma! Zeg, kan je me eens een ding laten weten: wat heb jij eigenlijk gestudeerd? Ik vroeg me dat gewoon af.

En blijf bezig met hoe je bezig bent want je bent goed bezig.

Groet!
Koen.
koenpeeters07@hotmail.com

15 januari, 2007 11:51  
Blogger Tjoff said...

Schitterend!
Zoals Evy Gruyaert het zou zeggen: "Je bent goed bezig!"
Vervang gerust de "Je" door "U" indien u dit wenst.

Dat schema lijkt interessant. Is het mogelijk om het op dit blog te zetten? Ik heb namelijk m'n eigen trainingen ook serieus ingekort als gevolg van frictieproblemen.

15 januari, 2007 11:57  
Blogger koen fillet said...

@Tjoff. Euh, mijn schema staat toch op mijn blog?
@Koen Peeters. De schrijver Koen Peeters? Als je wil weten wat ik gestudeeerd heb is het antwoord: vanalles, maar als je vraagt welke diploma's ik heb: geen enkel.

15 januari, 2007 12:23  
Anonymous Anoniem said...

een ferme geruststelling
zo uit het niets gekomen?
dat verwondert mij
toch niet teveel lopen ,he
dat ben jij niet zoals ik je al jaren hoor op de radio

15 januari, 2007 14:50  

Een reactie posten

<< Home