maandag, december 04, 2006

Touché

Toch maar gaan werken vandaag, hoewel ik nog in ziekteverlof ben. Geen advies aan de dokter gevraagd, wel aan de kinesist en die dacht dat het wel kon.

Nauwelijks hinder van mijn knie gehad. Enkel in de trein was het even moeilijk: het is gebruikelijk dat de reiziger zijn benen onder de bank plooit, maar dat lukt me nog niet. Mijn schoenpunten hebben het territorium van mijn overbuur geschonden. Onze tenen hebben elkaar even geraakt, wat in normale omstandigheden tot een gemompeld o, sorry leidt, en tot terugtrekking op het eigen grondgebied. Maar gezien mijn statuut van post-operatieve herstellendheid heb ik gedaan alsof ik het niet merkte.

Labels: , ,

8 Comments:

Blogger Tjoff said...

Ha, grappig :)
Je hebt nu een reden om je van alle genante "o sorry" 's niks meer te moeten aantrekken.

Ah, Koen, indien je geïnteresseerd bent, heb ik hier een stokje voor je zweven.
Heel erg al dan niet interessante onnozelheid daar.

04 december, 2006 15:53  
Anonymous Anoniem said...

AHA de dokter genegeerd
dat is wel niet de juiste manier om te hendelen, hij zal niet welgezind zijn(westvlaams)
doch een goeie mening van een kinesist is evenveel waard zoniet meer (sorry)
hij ziet je immers alle dagen en kan een beter oordeel geven over de evolutie van de kwetsuur
goed van je weer te horen,je stem verraad niks(gelukkig maar)
en mag jij niet reizen in eerste klas als recovering member of the vrt crew
groeten
LV

04 december, 2006 16:16  
Blogger koen fillet said...

@Tjoff. Het spijt me, ik pas niet in het concept van jou stokje, ik bewaar nooit SMS'sen. En de boodschap die ik daarnet heb ontvangen gaat niemand aan, behalve A en mezelve.

04 december, 2006 16:45  
Blogger Tjoff said...

:-)
Geen erg hoor, wel 'ns leuk om te zien hoe zo'n stokje zich over blogs heen verderzet...

04 december, 2006 17:10  
Anonymous Anoniem said...

Ge hebt misschien het geluk gehad dat er niemand ne sjot tegen uw zeer been gegeven heeft...

04 december, 2006 17:36  
Anonymous Anoniem said...

Wat is het fijn om het leed te erkennen in een ander en te herkennen in jezelf.

Terug leren plooien, het leven zoals het is.

Trucido
Een blogger met kine-revalidatie-perikelen

http://trucido.skynetblogs.be

04 december, 2006 22:24  
Anonymous Anoniem said...

Koen,

Toch maar mee oppassen. Gaan werken als je nog in ziekteverlof bent kan nadelige gevolgen hebben. Stel dat je iets voorkrijgt op weg van of naar het werk of op het werk, de kans dat de verzekerening zegt dat ze niet tussenbeide komen omdat je eigenlijk thuis hoorde te zitten is tamelijk groot.
Voor de rest een spoedig herstel toegewenst.

05 december, 2006 08:16  
Anonymous Anoniem said...

Groot gelijk dat je eerder naar de kinesist luistert dan naar de dokter... die kijken 2 seconden, vellen een oordeel en strijken de euro's meer dan royaal op. Een kinesist ziet je regelmatig en dit gedurende iets meer dan de 2 seconden...
Dokters... schiet ze naar de maan de zakkevullers!!!!

05 december, 2006 21:05  

Een reactie posten

<< Home