zondag, november 12, 2006

Marathon 5

Vanavond aflevering 5, waarin de Marathon gelopen wordt. Joris en Berten hebben dag en nacht gewerkt om de montage klaar te krijgen, vandaag spreekt Jan Hautekiet de teksten in, en straks kunnen we dan zien wat het geworden is.

Mijn vorige samenvattingetjes heb ik gemaakt op basis van een DVD die ik vooraf had gekregen. Maar dat lukt nu niet, wegens alles pas op het nippertje klaar. Ik zal dus met mijn fototoestel bij de televisie zitten vanavond. Ik hoop dat de scenes waar ik wat extra bij kan vertellen niet voorbij zijn voor ik heb afgedrukt. Ik vrees dat het knullige plantrekkerij wordt.

Labels: , ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Suggestie:steek een TV-kaart in Uw PC en U kunt naar believe plaatjes opslaan van live uitzendingen en afdrukken door eenvoudige druk op knop toetsenbord.

12 november, 2006 09:34  
Anonymous Anoniem said...

Beste Koen,

Natuurlijk kijk ik uit naar de beelden van NY, maar zijn we vanavond niet toe aan de 5de aflevering van "Marathon" ? De aflevering die de tijd tem de afreis naar NY moet dekken. De laatste maanden voorbereiding beloven nog spannend te worden. Vooral voor Sylvie die op het einde van de 4de aflevering toch nog niet helemaal op niveau was ...
Nogmaals, en dat kan niet genoeg herhaald worden, proficiat aan *alle* kandidaten en het team voor het afgelegde traject.

12 november, 2006 10:13  

Een reactie posten

<< Home