maandag, oktober 02, 2006

Nog een leeuw


Wilde Geruchten kreeg een interessant mailtje met een terechte opmerking waar we op de radio echter geen gevolg aan kunnen geven, wegens te visueel. Het betreft het spiksplinternieuwe "beeldmerk van Vlaanderen in het buitenland".

Onze mailer schrijft: Waarschijnlijk is het jullie ook opgevallen: het nieuwe vlaanderen logo heeft linksonder, aan zijn achterste poot, precies een stel klauwen teveel?!? Is dit vooruitlopen op de volgende staatshervorming? Gaat het om een genetisch gemanipuleerde leeuw? Antwoord graag van de heer Bourgeois.

Een Bezorgde Burger,
Hasselt.


Heeft Bezorgde Burger gelijk? Ik vermoed dat leeuwen vijf klauwen per poot tellen, maar mijn kennis van de leeuwenanatomie is beperkt. En ik heb geen kat in huis om het te controleren. Iemand?

Labels:

4 Comments:

Blogger kris said...

katten tellen vijf nageltjes aan elke poot, tenzij ze zwaar strijd hebben geleverd... Zou den Bourgeois dan toch iets hebben overgehouden aan zijn gevecht met Tony???

02 oktober, 2006 20:32  
Blogger Muggenbeet said...

volgens mij zijn het de dampen van de teenkaas.

02 oktober, 2006 21:48  
Anonymous Anoniem said...

mij kat heeft ook 5 klauwtjes per poot
ik ben ook benieuwd naar het 'waarom'

Anna

03 oktober, 2006 11:09  
Anonymous Anoniem said...

foutje van de designfirma???
(die waarschijnlijk dikbetaald is geweest voor het ontwerp)

12 oktober, 2006 10:21  

Een reactie posten

<< Home