zondag, oktober 22, 2006

Samengevat 2

In aflevering twee van Marathon hoorden wij Geert toegeven dat hij zijn bijkomende kine-oefeningen af en toe "vergat". Ik was blij dat te horen, want ik heb daar ook in gespijbeld. Als er camera's bij waren deed ik die oefeningen flink. Maar heel vaak waren er in geen velden of wegen camera's te zien...

Oh, zie mij afzien. Ik had net een griepje achter de rug toen er gezamelijk geaquajogd moest worden. Paul gaf me trainingsverbod en ik vond dat niet erg, wegens hekel aan zwembaden. De koorts moet twee dagen uit je lijf zijn voor je weer begint te sporten, anders zou het virus zich op je hartspier kunnen richten.

Hoest nog eens, vroeg Joris, de regisseur. Die kuch is dus lichtjes geacteerd. Er zat overigens nog televisioneel bedrog in deze aflevering.

Het Marathonproject is geen Stanley's Route en geen Big Brother, maar toch zijn er afvallers. Verklap ik teveel als ik vertel dat Paul Vandenbosch op een bepaald moment vreesde dat niémand van ons de Marathon zou uitlopen? Hier krijgt Kristien het slechte nieuws te horen. Gelukkig waren haar hotelkamer en haar vliegtuigticket al gereserveerd, ze gaat mee naar New York. Wat er met haar loopnummer gebeurt weet ik eigenlijk niet.

De woorden van Jan Hautekiet in aflevering één zinderen nog altijd na: Koen is een wrak. In aflevering twee werd het: Koen is een wonder. Volgende zondag aflevering drie...

Labels: , , ,

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Vorige week heb ik het programma gemist maar vandaag zit ik lekker te kijken. Leuk om te zien hoe jullie zo vol enthousiastme naar de marathon toewerken. Ik wens je alvast veel succes... Tot in New York!!

22 oktober, 2006 22:16  
Blogger Bert said...

Je 'baas' zei in het begin ook nog 'het geval Fillet'

23 oktober, 2006 07:12  
Blogger David aka Letman said...

Ik vond je enorm grappig deze aflevering, misschien hield je je niet meer in als er camera's bij waren?

23 oktober, 2006 07:54  
Anonymous Anoniem said...

Ook ik had net als Ronald vorige week gemist maar deze week ruim op tijd voor de tv. Prachtig om te zien hoe jullie je doel willen behalen en dat gaat lukken natuurlijk!! Alvast veel plezier en succes over 2 weken!!! Dagdag...Michelle

23 oktober, 2006 08:51  
Anonymous Anoniem said...

Beste Koen,

Kleine, maar pertinente vraag. Loop je eigenlijk nog? Want ik lees al een hele tijd niets meer over je looptrainingen. Of ben je zinnens al fietsend voor een marathon te trainen. Ik zou het je niet aanraden.

23 oktober, 2006 09:47  
Blogger Martin said...

Van wrak naar wonder in één week tijd. Dat ruikt naar doping! Pas maar op, of je staat binnen de kortste keren op het lijstje van Dedecker.

23 oktober, 2006 11:26  
Blogger koen fillet said...

@Anonymous. Ik volg sinds màànden een kniesparend nood-trainingsschema, waarin ik héél veel moet fietsen om mijn conditie op peil te houden.
En inderdaad: op mijn fiets maak ik elke keer opnieuw de bedenking: is dit nu een marathontraining?

23 oktober, 2006 12:59  
Anonymous Anoniem said...

het was weer genieten van de fijne uitzending zondag.
Koen , wij duimen voor je, en ja... je bent best wel grappig.
Anna

23 oktober, 2006 13:46  
Anonymous Anoniem said...

Koen, ik vrees dat je enkels je nog parten gaan spelen, het valt me op dat ze dat in het programma benadrukken...alsof er nog iets zal komen.
Kan iemand me de bijkomende kine-oefeningen geven?

Groetjes,Bart

23 oktober, 2006 18:28  
Anonymous Anoniem said...

Oei...
wat is er met Kristien gebeurd? Heb het gisteren moeten missen omdat ik op de Eurostar uit London zat.. (een dagje Londen, met de trein dan nog, had dat 20 jaar geleden gezegd en men zou mij uitlachen..)

trouwens, gelukkig dat ik dat lees van dat 2 dagen niet sporten na ziek te zijn geweest... moet me daar blijkbaar is dringend aan gaan houden!

23 oktober, 2006 20:33  
Blogger Pink Lady said...

Ik heb de twee afleveringen nu al gezien en ik moet zeggen dat het heel goed in elkaar steekt. Ga het zeker blijven volgen! Trouwens deze ochtend nog een vreemde ervaring gehad: nieuwe prof voor menselijk bewegingsstelstel. Ik wist dak diene mens van ergens kende en na een halfuur nadenken viel mijne frank (euro?): het was professor Peers, diene van op den teevee!

24 oktober, 2006 22:36  

Een reactie posten

<< Home