maandag, september 25, 2006

Is dat omdat de eerste uitzending nadert?

Vandaag was interviewkesdag. Met mijzelve niet in de rol van interviewer, maar van geïnterviewde. Ik vind vragen stellen veel simpeler dan antwoorden bedenken. Wilfried Eetezonne van De Morgen kwam langs - de dienst bewaking meldde dat meneer Hetezone was gearriveerd - en Bart Goossens van Netwerk maakte een telefonisch interviewtje.

Wilfried is zich ook aan het voorbereiden op een marathon. De echte: van Athene naar Marathon, ook op 5 november. Hij is pas in maart met zijn training begonnen. Het werd een gesprek tussen twee klagende middelbare mannen, want ook met hem gaat het niet goed: hij heeft last van een ontstoken slijmbeurs. Hij ligt al een week stil en het is nog niet genezen. Ik zit met die zere knie die het onmogelijk maakt intensief te trainen. We hadden veel begrip voor elkaars ellende.

Bart was vooral geïnteresseerd in mijn marathonweblog. Die van langsom minder een marathonweblog is. Valt het u ook op dat het hier vooral over koeten en kalfen gaat de laatste dagen? Ik neem me voor om daar deze week verandering in te brengen. Morgen is het rustdag, maar woensdag post ik nog eens een hartslaggraffiekje.

Labels: , , ,

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Beste Koen,

het ultieme bewijs dat het niet meer over marathon gaat is de volgende, door google aan uw site toegevoegde reclame:
"Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.com"

Tijd om het weer eens over de sportieve boeg te gooien?

25 september, 2006 23:14  
Blogger koen fillet said...

Misschien gaan mannen sporten om dezelfde reden waarom jongens gitaar beginnen spelen?

25 september, 2006 23:42  
Anonymous Anoniem said...

Dag Koen. In uw About Me richt u zich tot Marcel Heymans. Heymans is echter geen directeur meer van IFPI België. Op 28 juni jl. ging hij met pensioen. Hij wordt opgevolgd door Olivier Maeterlinck, zijn voormalige rechterhand.

Zie ook: http://lvb.net/item/3000

26 september, 2006 00:08  
Anonymous Anoniem said...

hopelijk blijf je voortbloggen na de marathon, Koen!

26 september, 2006 11:29  
Anonymous Anoniem said...

Goh, en ik dacht dat ik hardloop en gitaar speel om uiting te geven aan zowel mijn sportieve als mijn culturele kant. Begrijp ik nu dat dat vooral verdoken verleidingstactieken zijn? Mijn vrouw beweert dat ik er op die manier vooral lachwekkend uit zie. Misschien moet ik de twee ook wel niet gelijktijdig doen: wat dunkt u?

26 september, 2006 11:32  
Anonymous Anoniem said...

ja het was me al opgevallen. Het stoort me niet, maar ik mis toch een beetje de sportieve verhalen.

26 september, 2006 12:43  
Blogger Geert Gitaar said...

hela hela !

Ik ben beginnen gitaar spelen omdat ik in de junioren-voetbalploeg van FC Galmaarden op de bank moest zitten als de stijve hark van een zoon van de toenmalige voorzitter eens om de zeven manenschijnen kwam opdagen op matchdag zonder ook maar één keer op training te zijn verschenen op woensdagen.

(veel te lange zin, I know)

26 september, 2006 13:27  
Anonymous Anoniem said...

ik speel muziek (als vrouwelijke bassiste) en ben overigens vrijgezel
klopt die theorie dan wel? :-)

26 september, 2006 17:43  
Blogger kris said...

nee, het was me niet opgevallen?...

26 september, 2006 22:20  
Anonymous Anoniem said...

Zeker volhouden die blog. Het is een aangenaam onderdeel van mijn middagpauze!

27 september, 2006 12:58  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Koen,
ik volg al lange tijd jouw blog, elke dag en gretig. Ik ben 52 en jogger sinds 2 jaar. Zoals jij heb ik de hele rij kwetsuren en frustaties doorlopen, maar ook gepoefd van de vreugde en de endorfines.

Is the sky the limit?

Ik jog nu om de andere dag een half uur tot een uur. 1 dag lopen, 1 dag rust. En dat zit lekker, geen problemen van overbelasting, geen kwetsuren. Wel nat van het zweet, een lichaam scherp en getraind. En vreugde vanbinnen.
So what de marathon ?

Groeten,

wb

28 september, 2006 00:00  
Anonymous Anoniem said...

ook voor mij is jouw blog leuk om lezen, net zoals wilde geruchten mijn favoriete radioprogr. is.
blijf er nog lang mee voortdoen....

28 september, 2006 12:35  

Een reactie posten

<< Home