donderdag, september 21, 2006

Halfzacht

Uiteindelijk werd het een zéér interessante vergadering, maar ze begon verschrikkelijk. "Kies uit deze stapel een foto die iets zegt over jezelf." Aarghl! Methodiekjes, ik kan er niet tegen, ik blokkeer daarvan, bezinningsweekend-nog-aan-toe. Ik wérk op de VRT, ik ben er niet op retraite verdorie. Ik heb de maagdelijk witte achterkant van een van de foto's gekozen en gesmeekt om zo snel mogelijk ter zake te komen.

Waarover het ging? Interne radiokeuken, u hoeft niet aan te dringen, ik ga het echt niet aan uw neus hangen. En we mochten onze schoenen aanhouden.

Labels: ,

3 Comments:

Blogger Pierre Vis said...

Ik moet spontaan denken aan de sessie met Nolleke uit "Het Eiland" :)

21 september, 2006 18:24  
Anonymous Anoniem said...

Maar jullie doen daar toch goed jullie best op de radio.
Bedankt voor het gesprek over Ernest Claes (maandag). Onlangs een Franstalige Belg ontmoet die +/- perfect Nederlands spreekt - ze bestaan Y.L., en hem het interview doorgespeeld.
Hij had namelijk tot mijn verbazing onlangs een paar verhalen van Claes in het FR vertaald.
En Koen, je hebt inderdaad bewezen dat je het boek gelezen hebt:-)

21 september, 2006 20:47  
Blogger kris said...

het is -op zijn zachtst gezegd- een merkwaardige vaststelling: in deze tijden waar alle bedrijven personeel buitengooien, besparen,rationaliseren, voor het grote credo 'meer winst' er toch nog genoeg externe gladde jongens rondlopen die de HR manager hun hoofd kunnen zot maken geld te investeren in een of ander zogenaamd team spirit bevorderend project. en ik die dacht dat bomen kappen slecht was voor het milieu!

21 september, 2006 23:06  

Een reactie posten

<< Home