zondag, augustus 27, 2006

Melkzuur

Paul heeft het resultaat van de lactaattest doorgemaild:


Je overslagpols - dat is de hartslag die de grens vormt tussen "uithouding" en "in het rood gaan" - ligt op 146. Je ideale hartslag voor New York ligt rond 140, met 144 als absolute bovengrens. Dat komt overeen met 9.44 km per uur of 6'30" per km. Aan die snelheid heb je voor 42km 4u34' nodig.

Hij voegt er nog aan toe dat die 4u34' theoretisch is, na een ideale voorbereiding. Mijn voorbereiding is alles behalve ideaal, dus lijkt 5u15' Paul realistischer.

En dan schrijft hij nog dat ik mijn noodplan strikt moet volgen, met veel uitroeptekens. En dat ik nog wat kilo's moet kwijtspelen. Vanochtend woog ik 87,5kg. En dat er nog maar 9 weken resten.

Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Koen,

Als je nog wat kilo's wilt kwijtraken zonder aan kracht in te boeten, kan ik je het wasborddieet aanraden.

27 augustus, 2006 13:50  
Anonymous Anoniem said...

het wasborddieet?

27 augustus, 2006 14:14  
Anonymous Anoniem said...

http://www.menshealthshop.nl/product.php?productid=355&cat=326&page=1

Ik ben ermee ondertussen al een 11 kilo vermagerd.

27 augustus, 2006 14:29  
Blogger kris said...

voor fuifnummers betekend "in het rood gaan" iets helemaal anders maar ook zij houden er hoofdpijn aan over....

27 augustus, 2006 21:59  
Anonymous Anoniem said...

Ja Koen... meer dan 5 uur aan een stuk lopen daar in NY... ik weet niet of dat al goed tot je doorgedrongen is... Meer dan 5 uur!!! De meesten doen minder lang over een zelfmoordpoging... Toch sterkte gewenst; ik hoop dat het je toch mag lukken, maar dit heeft veel weg van fata morgana... op naar de 5 sterr... euhm ik bedoel uren!!!

28 augustus, 2006 00:19  

Een reactie posten

<< Home