zaterdag, juli 29, 2006

Waar is mijn voetsensor?

Dat dingetje dat je achter je veters moet knopen en waarmee je Polar je loopsnelheid kan meten. Spoorloos. Niet in de badkamer, niet in het medicijnkastje, niet in mijn sportzak. Ik heb het voor het laatst gebruikt tijdens de 20km van Brussel. Dat is héél lang geleden. Niet bij mijn sportschoenen, niet bij mijn gewone schoenen, niet in de wasmand. Misschien waar je hem het laatst hebt gelegd, Koen? Ik weet dat niet meer, laatst is twee maanden geleden.

Niet bij mijn shirtjes, niet naast de computer, niet naast de andere computer, niet in de schuif, niet in de andere schuif. Ik kan nochtans goed zoeken, ik heb daar ervaring mee. Niet op het aanrecht, niet in de keuken. Achter het kastje van de computer? Niet achter het kastje van de computer. Niet in de auto, niet in mijn boekentas.

Ik ga lopen zonder. En ik roep de hulp in van Annemie. Ik kan goed zoeken, maar Annemie kan goed vinden.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Maxentia de Beauvais said...

Om te beginnen Sint Antonius aanspreken, vriendelijk doch dringend, en verder op de meest logische plaatsen kijken : in de frigo, in de besteklade, in het potje met kleingeld....werkt elke keer bij mij

29 juli, 2006 23:27  
Anonymous Anoniem said...

nu weet ik waar die grafiekjes van mijn kat haar marathontraining vandaan komen

30 juli, 2006 09:29  
Anonymous Anoniem said...

Je moet Sint-Antonius niet aankijken, je moet hem omdraaien met zijn gezicht naar de muur. Dat is althans wat mijn grootmoeder altijd zei, waarbij ik altijd onwillekeurig aan een on/off-knop dacht...

30 juli, 2006 09:49  
Anonymous Anoniem said...

Gebeurt het soms ook dat je je sleutels kwijt bent?
Ik heb daar lange tijd mee gesukkeld, tot ik plots een ingeving kreeg.
Als ik ergens ben en ik wil mijn sleutels kwijt, dan hang ik ze altijd. Als je dan moet zoeken, is het aantal "hangplaatsen" veel beperkter dan het aantal plekken waar je ze kunt gelegd hebben.
Veel succes met de zoektocht

30 juli, 2006 10:16  

Een reactie posten

<< Home