woensdag, juli 26, 2006

Ozon.


De kortademigheid van gisterenavond zal wel iets met fietsen door de ozon te maken hebben. Vandaag liggen de ozonwaarden op alarmniveau, dus ik doe vanavond niks. Waarmee ik bedoel: boek lezen of filmpje kijken of naar de nieuwe aflevering van Dylan's Theme Time Radio Hour luisteren.

Ik moet ook nog een cello stemmen, iets wat ik niet kan. Gelukkig biedt het internet hulp bij vrijwel elk probleem. Die cello hebben we morgen nodig in Naast De Kwestie. Uit onderzoek blijkt dat slechte straatmuzikanten vaak meer geld verzamelen dan goeie. Dat gaan we uitproberen.

Wigbert is onze goeie, Maud is de slechte straatmuzikant. Maud loopt stage op de redactie van Naast De Kwestie. Ze heeft ooit, heel lang geleden, vioolles gehad maar ze is dat volledig kwijt. Ik zal ze morgen een cello in haar handen stoppen die ik net geërfd heb. Hij heeft jaren in een vochtig atelier gestaan, er zitten maar drie snaren op en de strijkstok deugt niet. Dus Maud gaat héél veel geld verdienen, morgen in Gent.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik vraag mij dan telkens af hoe een bedelaar aan zo'n duur instrument kan komen...

27 juli, 2006 08:41  
Anonymous Anoniem said...

lopen was op woensdagavond inderdaad geen pretje; geen lucht en om 21u30 nog 27 graden in de bos.

27 juli, 2006 10:25  
Anonymous Anoniem said...

bedankt koen voor de link naar het programma gepresenteerd door bob dylan,heb er ontzettend van genoten, hoop jij ook . kun je de vorige programma's ook nog beluisteren ?

27 juli, 2006 11:23  
Blogger koen fillet said...

@ Anonymous. Alle dertien afleveringen zwerven door het internetuniversum.

27 juli, 2006 21:19  
Anonymous Anoniem said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

12 augustus, 2006 15:52  

Een reactie posten

<< Home