maandag, juli 17, 2006

Korte berichten #4


Ik ben aan het worstelen met de technologie. Die speed sensor werkte niet meteen. Het is een draadloos toestelletje en ik had het onnadenkend gemonteerd aan de kant van mijn dynamo. Daar zit een magneet in, ik vermoed dat ik daarom geen verbinding kreeg met de hartslagmeter. Aan de andere kant van mijn voorwiel lukte het wel.

Er is nog iets vreemds aan de hand: ik zie nu wel hoe snel ik fiets, maar de afgelegde afstandsfunctie werkt niet. Nog niet.

3 Comments:

Blogger P_eter said...

Moet je niet ergens de omtrek van je wiel ingeven?

18 juli, 2006 11:34  
Anonymous Anoniem said...

Koen,
Misschien ben je vergeten om tweemaal op de startknop van je Polar te drukken, of misschien ben je niet doorgescrolld naar de afstandsweergavefunctie van de Polar. Een handleiding lezen kan soms wel eens nuttig zijn.

18 juli, 2006 12:46  
Anonymous Anoniem said...

En als je opnieuw gaat lopen, probeer dan eens die nieuwe iPod Nano + Nike -kit eens uit. Zaterdag vertrek ik naar Amerika en die ga ik zeker meebrengen (omdat apple-spullen in de states goedkoper zijn :) ).

Ik heb er eens een demo van gezien en ik ben onder de indruk.

18 juli, 2006 15:05  

Een reactie posten

<< Home