vrijdag, juni 30, 2006

Moe.

Het is niet te geloven hoe moe een mens kan zijn zonder het te merken. Om exact 12u vanmiddag overviel het me. Wilde Geruchten was gedaan en van het ene moment op het andere geraakte ik niet meer vooruit. Vakantie, en dan is moe zijn toegelaten. Alsof je jezelf niet toestaat om moe te zijn zolang er gewerkt moet worden.


Eigenlijk zou ik vroeg in mijn bed moeten kruipen, maar dat kan niet. James Brown op Couleur Café. Ik ga met Thomas. Ik heb eventjes gehoopt dat zijn rapport slecht zou zijn, zodat ik kon zeggen, sorry jongen, geen James Brown. Maar hij heeft uitstekende punten. Het wordt dus een lange nacht. Want na James Brown ook nog Burning Spear.

Niet te moe om te feesten. Wel te moe om te fietsen. Dat stel ik uit tot morgen, trainer.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Prettige vakantie, Koen! En proficiat aan Thomas met z'n rapport!

30 juni, 2006 19:13  
Anonymous Anoniem said...

zo hoort het Koen ! De juiste prioriteiten blijven stellen

30 juni, 2006 20:20  
Anonymous Anoniem said...

Geniet van de vakantie Koen!

We hebben genoten van de Wilde Geruchten!

30 juni, 2006 21:26  
Blogger Bert said...

Prettige vakantie Koen!

30 juni, 2006 22:26  
Blogger koen fillet said...

Jullie zijn vriendelijke mensen.

01 juli, 2006 00:50  
Anonymous Anoniem said...

geniet van de rust. en misschien is ook je knie herboren na de vakantie....
dromen moet

01 juli, 2006 22:00  

Een reactie posten

<< Home