dinsdag, mei 09, 2006

Dankuwel, An.

Sinds An gisteren in Wilde Geruchten verteld heeft dat deze weblog bestaat, is het aantal bezoekers fors toegenomen. Weest welkom, beste nieuwelingen. Ik hoop u hier nog vaak te mogen begroeten.

Volgens mijn trainingsschema waren gisteren en vandaag rustdagen. Weinig van in huis gekomen. Gisteren had ik de cameraploeg van Overleven over de vloer. Ze hebben gefilmd hoe ik zelfgemaakte sportdrankjes brouw, ze hebben mijn medicijnkastje geïnspecteerd en uitleg gevraagd bij de hooikoortspillen, en ze wilden me filmen terwijl ik trainde. Dus heb ik op rustdag 1 gelopen. En op rustdag 2 -vandaag- moest ik naar het Leuvense Universitair Ziekenhuis voor een inspanningsmeting bij Karel. Dat wil zeggen: fietsen met oplopende weerstand, tot je écht niet meer kunt. Allerlei sensoren op je lijf registreren je hartslag en ze meten ook hoeveel zuurstof je verbruikt. Neem het van mij aan, vrienden: rusten is wat anders. Ik trapte tot 300 Watt.


Morgen tijdens het lopen ga ik naar de nieuwe Paul Simon luisteren. Ik moet zestig minuten. Ik hoop dat het lukt. De pijn in mijn rechterknie is verdwenen maar nu voelt de linker weer vreemd en gezwollen aan. 't Is altijd iets met de aanstaande atleet. Wat Paul Simon betreft: Je kan zijn CD streamen op paulsimon.com en er zijn snoodaards die Once upon a time there was an ocean al op hun site durven zetten. Ik niet. Ik link enkel laf door.

2 Comments:

Blogger Bruno said...

Je hebt iemand overtuigd om de nieuwste van Paul Simon te kopen. Dank voor de tip

09 mei, 2006 23:11  
Anonymous Anoniem said...

En die link werkt trouwens niet meer, Koen...

10 mei, 2006 12:00  

Een reactie posten

<< Home