dinsdag, mei 30, 2006

Chocoladeletter te koop.

Eerst was ik blij, toen Paul zei dat we bij wijze van beloning na de 20 km ons dieet eventjes een beetje mochten lossen. Maar vrijwel meteen dacht ik, nee, dat zou zonde zijn, al die verloren kilo's weer bijvreten.

Ik heb vanochtend een paasei bij de boterham gegeten. Ja, we hadden nog één paasei. Ik bezit ook nog altijd een onaangeroerde chocoladeletter van de Sint. En gisterenavond heb ik asperges gegeten. Mét gesmolten boter, danku Paul. Ik ga zeker nog aardbeien met slagroom eten deze week, maar daar ga ik het verder bij laten. Op naar de 80 kg. Vanochtend was het 87,6.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Koen, 't is beter je maar wekelijks te wegen. Vraag maar aan Ilse!

31 mei, 2006 10:53  
Anonymous Anoniem said...

Ik zou me ook niet te veel focussen op de getalletjes na de komma.. De nauwkeurigheid van de doorsnee badkamerweegschaal is toch maar een halve kilo. En dan nog. (tenzij je door de productieploeg bent uitgerust met een hypermoderne geijkte en gecalibreerde weegschaal natuurlijk)
Overigens: respect voor je prestatie.. voor mij is de 10 Miles net ver genoeg. 20Km heb ik nog nooit gelopen ...

31 mei, 2006 16:09  
Anonymous Anoniem said...

Koen , hoeveel vraagt ge voor die chocoladeletter ?

31 mei, 2006 16:24  
Anonymous Anoniem said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

22 juli, 2006 00:36  

Een reactie posten

<< Home