vrijdag, april 21, 2006

De Wilde Week, aflevering zes.


Bloggen van op het werk, dat hoort niet. Voor een keer doe ik het toch. Als het reclame is voor de VRT moet het kunnen: er is een nieuwe aflevering beschikbaar van De Wilde Week, de podcast van Wilde Geruchten op Radio 1. Het gaat over de derde wereldoorlog, de poep van Angela Merckel, Cas Goossens, Pros Van Schelf, fanmail voor Annemie, communiefeesten, de traditionele gezinswaarden en over nog een paar dingen. 't Is een kortje. Daar is een uitleg voor maar zou ik die wel doen? Eigenlijk is het interne keuken. Nee, ik zwijg. Of allez, kom: buitengekeken uit een studio waar ik geen recht op had.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Buitengekeken uit een studio? Dat interesseert ons wel, Koen. Kun je wat meer uitleg geven? Eventueel cryptisch of heel bedekt.

22 april, 2006 14:29  
Blogger koen fillet said...

@Gino: Ofwel reserveer je een studio bij een meneer die wij nogal archaïsch de zendoverste noemen, ofwel gebruik je een studio die leeg staat. Maar dan mag je niet zeuren als de rechtmatige gebruiker opdaagt. Ik heb optie twee gekozen.

22 april, 2006 17:20  
Anonymous Anoniem said...

Bij ons op school is ook al menig les in het water gevallen omdat iedereen hoopt dat "de collega's dat lokaal wel niet gereserveerd zullen hebben". Blij te horen dat dat bij jullie ook (wel eens) gebeurt.
Volgende keer zeker reserveren; die Wilde Week staat mij wel aan!

Waarom is de naam eigenlijk van Wildste Week in Wilde Week veranderd?

23 april, 2006 13:04  
Blogger koen fillet said...

Wildste bekt niet goed. t-s-t, dat is ambetant. Bijna zo ambetant om uit te spreken als Josh Stone en Jos Chabert.

23 april, 2006 14:10  

Een reactie posten

<< Home