zaterdag, januari 28, 2006

Reclame.

Google plaatst automatisch advertenties ter rechterbalk. Op een of andere manier kunnen ze die aanpassen aan de inhoud van de site. Gisteren stond er reclame voor winkels waar je hartslagmeters kan kopen, een paar dagen geleden probeerden ze jullie vermageringsproducten aan te smeren.

Die hartslagmeters vond ik ok. Druppeltjes waarvan je vermagert, daar zou ik niet intrappen. Maar u doet uw zin natuurlijk.

Vandaag iets raars. Reclame voor prostaatbehandeling.nl. Hoe komt dat hier terecht? Is dit een site waar vooral mannen van veertig+ naartoe klikken?

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tja Koen, die hatelijke advertenties, jammer dat de blogger daar blijkbaar zelf geen inspraak in heeft. Enkele dagen geleden zag ik zelfs een link naar herbalife, wat toch in een lijst van gevaarlijke producten opgenomen is dacht ik. Vond dat meer dan tegenstrijdig want verantwoord en gezond zijn toch belangrijke sleutelwoorden in het hele project. Bedenkelijke reclame is dan echt jammer. Gelukkig blijf je leesbaar zonder eerst een of andere opdringerige en ontsierende link te moeten volgen.
Ondanks de snotvalling en het vuile weer, geniet van de zondag verder

29 januari, 2006 11:10  
Blogger koen fillet said...

@Bien: Hatelijke advertenties, tja. Ik hoef ze natuurlijk niet op mijn site toe te laten, Bien. Maar zie je de dollartekens in mijn ogen? Geld, geld. Om cadeautjes te kopen. En aan iedereen te geven opdat ze zouden van me houden! Pour toujours...

29 januari, 2006 12:14  
Anonymous Anoniem said...

ik vind die google- advertenties helemaal niet prettig zeker niet als het gaat over vermageringspillen en crashdiëten. Ik heb er een bloedhekel aan. Kan het niet zonder?
de diëtiste

29 januari, 2006 13:44  
Anonymous Anoniem said...

Ieder z'n meug uiteraard, maar persoonlijk vind ik mensen zònder dollartekens in de ogen veel meer uitnodigen om van te houden ... trouwens Koen, met zoveel natuurlijke charme :-) is het ondenkbaar dat net jij anderen met cadeaukes zou moeten afkopen om graag gezien te worden!

29 januari, 2006 19:02  

Een reactie posten

<< Home