maandag, december 12, 2005

Sinterklaas blijkt Nike te heten.

Sinterklaas blijkt Nike te heten.
DHL zou sportschoenen brengen. Twee paar, hadden de mensen van Nike gezegd, ik verwachtte dus twee schoendozen. Daarstraks stonden ze voor de deur met een kartonnen doos waar een televisietoestel inpast. Allemaal sporttekstiel. Ik bezit nu meer sporttruitjes dan gewone t-shirts. En ik heb niet genoeg kast en schuif en schap in huis om het allemaal op te bergen. 't Is een rommelig fotootje, ik weet het. Maar het werd een chaos toen ik alles uit de verpakking haalde.

Heerlijke training achter de rug. Twintig minuten, afwisselend joggen en stevig doorstappen. Echte atleten zullen daar mogelijk wat schamper over doen, maar het is een begin. En wat ik me veertien dagen geleden écht niet kon voorstellen blijkt waarheid te worden: ik vind lopen aangenaam.

Volgens het schema dat Paul me bezorgd heeft moet ik morgen naar de fitness om een half uur te fietsen op de hometrainer. Dat wringt met mijn agenda, morgenavond moet ik naar Gent om een aflevering van de Tekstbaronnen op te nemen. Zou het gepermitteerd zijn om de planning van de trainer naar mijn hand te zetten?

5 Comments:

Blogger kris said...

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt... je hebt nu twee broodheren, je tekstielsponsor en Radio 1. Die laatste zorgt ook nog voor je pensioen, ik zou toch maar afzakken naar de martelaarslaan, enne de finale kan je hart ook sneller doen slaan. wie weet ziet VDB het verschil zelfs niet!

12 december, 2005 22:51  
Anonymous Anoniem said...

Je hebt het weinig over strechen, de spieren rekken na het joggen of wat dan ook. Vraagje in verband daarmee: er is discussie over lang of kort strechen, tot 10 of tot 60 tellen. Wat wordt jullie aangeraden?
En...ik ben wel jaloers op jouw sintepakket. Was die sint maar met één loop-outfit bij mij langs geweest...Als hij er nog zou hebben: maat 40 .
Gerda

13 december, 2005 10:24  
Anonymous Anoniem said...

beste koen,

ik krijg honger van die foto,ik zie beertjes broodjes smeren en dat was een wonder,een wonder boven wonder.
wat die agenda betreft:ik heb al eens buffels door de woestijn zien lopen er kwam wel veel stof bij kijken.

13 december, 2005 15:00  
Anonymous Anoniem said...

Oooh, stuur die van Nike ook eens langs mij, ik kan ook wel wat nieuwe spullekes gebruiken :-)

13 december, 2005 20:25  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Koen,
leef oprecht met je mee....
als je over 'stevig wandelen' spreekt, ik doe zo ong. 6 km/uur
tijdens het WE voor een lange wandeling van om en bij de 20 km (met heel korte haltes en sanitaire stops) of stap jij rapper?

14 december, 2005 15:50  

Een reactie posten

<< Home